Strony

7/02/2012

Minimalizm w luźnych spodniach

Zjednoczona z milionami fanów piłki nożnej w oczekiwaniu na mecz, zainspirowałam się sportowym stylem i postanowiłam go zinterpretować w sposób bardziej...glamour ;)

Ostatnimi czasy jestem zakochana w luźnych fasonach spodni, póki co w swojej szafie posiadam 4 pary takich cudów (niestety 2 spośród nich nie są moje, tylko przechodnio znalazły miejsce na wieszakach w garderobie..damn!)


Million of football fans waiting until the final match starts inspired me to wear some sporty clothes. I decided to interpret sporty style in the...glamourous way ;)

Lately I'm in love with loose-fit trousers. For now I've got 4 pairs in my wardrobe (unfortunately 2 of them aren't mine, they just hang in my dressing-room...damn!)





Lubię wyglądać hmm.. nazwijmy to dziwnie niekonwencjonalnie. Z tej racji moją uwagę w H&M od razu zwróciły wysokie baleriny, które (powiedzmy szczerze) wyglądem przypominają nic innego a kopyta.

I like to look.. let's call it weird unconventional. In H&M shoes looking like hoofs attracted my attention.



Ostatnim (i zarazem najbardziej kosztownym) elementem stylizacji jest zegarek z postarzanego srebra wysadzany kamieniami. Szukając odpowiedniego, Kasia zaprowadziła mnie do jubilera, gdzie spostrzegłam jedyne w swoim rodzaju takie oto cacko na łańcuszku. A retro to kolejna z moich miłości :)

The last (and the most expensive) part of this outfit is a watch made of antiqued silver studded with stones. Looking for the ideal one, my best friend took me to a jeweler where I saw an unique watch on a neck-chain. Retro is my another love :)



Silk shirt - second hand
Trousers - Mango
Shoes - H&M
Glasses - H&M
Watch -  jewelry store

Let's call it a day!